بیماری زونا در زنان باردار No Further a Mystery

Wiki Article

افزایش مخالفت آمریکایی‌ها با جنگ در غزه؛ استعفا در وزارت خارجه در اعتراض به حمایت نظامی از اسرائيل

سلام همسرم دوهفته پیش به زونا مبتلا شد که به پزشک متخصص عفونی مراجعه و دارو مصرف کرد ولی بعد دو هفته امروز دچار بی حالی و ضعیف شدید شدن آیا به خاطر زونا طبیعی است یا باید به پزشک مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

این واکسن به پیشگیری از علائم شدید و عوارض مرتبط با زونا کمک می‌کند. 

آقای تورک در مصاحبه‌ای از ژنو گفت که شواهدی به دست آمده است که نشان می‌دهد اسرائیل سرعت ارسال کمک‌ها را کند کرده یا از ارسال آنها خودداری می‌کند.

تازه ترین مطالب سلامت(بیماری ها، پیشگیری، داروها، تغذیه، پزشکی آنلاین و...)

اطلاعاتی جامع درباره بیماری میلوفیبروز/ پاسخ به سوالات متداول

مزونیدلینگ: جوان‌سازی و رفع لک و جای جوش صورت با مزونیدلینگ

به این دلیل است که سیستم ایمنی افراد مسن بیشتر در معرض خطر یا ضعیف شدن است.

ویروس "واریسلازوستر" جزء خانواده ویروس ‌های "هرپس" كه تبخال را ایجاد می ‌كند است، لغت زوستر به معنی تسمه یا كمربند است. در بیماری زونا درد شدید و سوزنده ‌ای به‌ صورت ثابت در طول یك مسیر عصبی حس می‌ شود و تاول‌ های قرمزی چند روز بعد در محل درد ظاهر می‌ شود علائم بیماری زونا در زنان كه رنگ تاول ‌ها كم‌ كم به تیرگی می‌ گراید.

اشخاص با سابقه ابتلا به بیماری آبله مرغان در دوران کودکی

به خاطر داشته باشید كه اگر به آسپیرین حساسیت دارید از این فراورده استفاده نكنید.

مطابق توصیه پزشکان، افرادی که بیشتر از۵۰ سال سن دارند، برای پیشگیری از بروز این عفونت ویروسی، بهتر است واکسن زونا را دریافت کنند.

نیر برکات، وزیر اقتصاد اسرائیل گفت که هیچ چیز مانع هدف اسرائیل برای از بین بردن همیشگی حماس و آزادی گروگان‌های هفتم اکتبر نخواهد شد.

داروهای والاسیکلوویر و فامسیکلوویر هم در درمان این عارضه مؤثر هستند. هنوز ثابت نشده است که داروهای استروئیدی سیستمیک در درمان علائم زونا تأثیری داشته باشند.

Report this wiki page